پرسونال برندينگ

دكتر كمال رضايي مشاور تجارت و سرمايه گذاري

پرسونال برندينگ

۷۵ بازديد

.......................................................................................................................................................

برند سازي شخصي به شما كمك مي كند كه بدانيد كه هستيد و  براي خودتان ارزش قائل شويد تا خواسه هايتان را جذب كنيد، براي ديگران جذاب تر شويد، اعتماد به نفستان زنده شود، با يكپارچگي مسيرتان را بپيماييد و در هر زمينه اي كه انتخاب كرده ايد خودتان را از ديگران متمايز كنيد. برند شخصي شما، شهرت و اعتبار شماست كه شخصيت شما آن را تعيين مي كند. برند شخصي شما ميراث شما هم هست. اين يعني با ارتباط عاطفي و كارها  و تخصصي كه ايجاد مي كنيد چه خاطره اي در ذهن ديگران بر جاي مي گذاريد.

 

دكتر كمال رضايي

 

اكوسيستم برند شما

هر جزيي از زندگي شما، از لباس هايتان گرفته تا همكارانتان  روي برداشت مخاطب هدفتان از شما و تصميمش درباره اينكه شما و خدمات شما را بيشتر دنبال كند يا نه، تاثير مي گذارد.

 

تيپ و پرستيز ظاهر شما

چه خوشتان بيايد چه نه، چهره اي كه ديگران از شما ميبينند مهم است. اگر ظاهرتان را طوري بسازيد كه با برند شخصي تان جور باشد كمك ميكند در همان نگاه اول مفهومي اصيل را درباره خودتان به ديگران انتقال دهيد.

  

 

ظاهر وسايل معرفي شما

از كارت ويزيت گرفته تا وب سايت بايد مفهوم بصري واحدي را درباره برند شما در بر داشته باشد كه برداشت درست را در ذهن مخاطبتان ايجاد كند.

 

 مسير شغلي شما

جايگاه شما در شغلتان است كه مخاطب هدف و شيوه  تعاملتان با او را تعيين مي كند

 

ارتباطات شما

افرادي كه با آن ها سر و كار داريد بسيار مهم است، آن ها بر روي برداشت مخاطبان هدف از شما همچنين بر روي توانايي شما در برقراري ارتباط با كار فرمايان آينده تان اثر مي گذارد.

 

دكتر كمال رضايي

 

خودتان باشيد

تبديل شدن به انساني اصيل به اين معني است كه خودتان را همانطور كه هستيد بپذيريد. هركس نگاه متفاوتي به زندگي دارد علائق و نفرت هاي خاص خود را دارد و از مهارت ها و استعدادهاي متفاوتي برخوردار است، اگر واقعا ميخواهيد بدرخشيد، موفق باشيد و برند شويد بايد بتوانيد خودتان را از جمعيت متمايز كنيد.شما هرگز نمي توانيد بر اساس ادعاهاي شخصي ديگر براي خودتان برند شخصي بسازيد. اگر اين كار را بكنيد تقلبي مي شويد بايد آنچه هستيد را صادقانه ارزيابي كنيد. برند سازي شخصي يعني به اصيل ترين شكل ممكن به خود واقعي تان تبديل شويد برند سازي شخصي شما را مالك خود واقعيتان با همه ويژگي هاي منحصر به فردتان مي كند تا عمرتان را در حسرت كسي ديگر بودن هدر ندهيد

......................................................................................................................................................

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.