ژيروسكوپ استراتژيك

دكتر كمال رضايي مشاور تجارت و سرمايه گذاري

ژيروسكوپ استراتژيك

۷۷ بازديد

......................................................................................................................................................

 در قرن اخير برنامه يزي يكي از مهم ترين و بارزترين فعاليت هايي است كه تمامي مديران در شركت ها بايد به آن اهتمام ورزند و هر ساله هزينه بسياري صرف ميشود تا برنامه هاي آن ها براي اهداف كوتاه مدت، ميان مدت و اهداف استراتژيك نهايي شركت براي توسعه، طراحي و سپس اجرا گردد.

اما با توجه به تحقيقات صورت گرفته در اكثر شركت هاي داخلي و خارجي مشخص گرديده است كه استخراج و اجراي برنامه هاي مشخص شده به صورت گسترده نسبت به برنامه هاي از پيش تعيين شده انحراف بسيار زيادي داشته كه اين موضوع هزينه هاي بسيار زيادي بر شركت ها تحميل مي نمايد و به همين علت باعث عقب ماندن از بازار رقابتي و به نتيجه نرسيدن تلاش هاي آنان براي رسيدن به اهداف بلند مدت خود مي گردد و در بلند مدت باعث زيان دهي و خارج شدن شركت ها از بازار رقابتي ميگردد. 

  

مباحث دوره :

  • بررسي دلايل عدم قطعيت در بازار ايران و بازار جهاني
  • چگونه بستر استقرار استراتژي هاي شركت را فراهم كنيم؟
  • چه نوع استراتژي مناسب شركت شماست؟
  • ژيروسكوپ استراتژيك و مؤلفه هاي آن
  • بسترهاي استراتژيك (تماميت، عامليت، تعهد)
  • ارائه الگوي جامع استراتژيك براي شركت شما و ارائه جزئيات مورد نظر
  • پيش بيني آينده كاري شركت و تنظيم اهداف استراتژيك شركت براساس آن
  • روي آوري به ژيروسكوپ استراتژيك به جاي برنامه ريزي استراتژيك

.....................................................................................................................................................

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.